Just my annoying feeling -.-

                                                    Lama gila aku menyepi tetiba hari ni baru nak bersuara? 
Ya itu lah aku . Ya Aku (( Amalina )) yang selalu sibuk dengan benda bodoh dan hal hal bodoh! Aku tak pernah expect mende ni aku terulang balik dalam hidup aku! Memang aku tak akan expect! Kalau aku update je blog mesti da lah cerita sedih/ceria and so on lah . Dekat siapa lagi aku nak express aku punya feeling? Kalau bukan dekat sini . kadang kadang aku pun tak tahu nak express feeling dekat mane . takda orang paham aku sebenarnya . Sebab aku tak suka express aku punya perasaan dekat orang lain . Aku tak nak dorang tahu pun aku tengah sedih tengah menangis . Sebab aku taknak orang ambik tahu pasal aku . Dulu aku ''happy go lucky'' tapi sekarang aku 'forever alone' kononn nya .Aku cakap mcam ni bukan saja saja aku nak tarik perhatian mntak simpat . Tapi aku down sekarang ni .Dengan masalah kawan kawan aku dengan masalah aku sendiri macam macam . Hmm aku ingat dengan aku menyepi semua ni boleh settle by own tapi tak! Hmm i felt so lonely! Hmm once again 'dia' buat cara dia . Giler aku tak sedih . Punya aku sayang dekat 'dia' tapi ni dia buat dekat aku . and now dengan mudah dia pergi dekat gurlfie baru dia . hahaha glad beb :) 
Cepat gila kau tinggal janji kau . Bila aku nak cuba tegakkan kebenaran aku mula lah kau cakap aku tak pernah pham kau takpenah nak ade dengan kau . Why you so annoying . As you know always besides you no wonder lah kau ade probs ke tak . Tapi hakikatnya kau tuh yang tak pernah nak paham aku . Aku dah baca semua im im kau dengan perempuan mana . hahaha sampai kan hati kau buat aku macam ni . Selalu kau buat aku macam ni . Tiap tiap hari kau tipu aku . Tapi takpe aku redha apa yang kau buat . Allah tahu aku boleh handle semua ni . Ya aku cuba dengan sedaya upaya aku tak akan muncul dalam hidup kau . Tapi jangan cuba cuba kau cari aku . Sekali kau ludah jangan harap kau nak jilat balik! Please ! stop all your dramas like 'drama melayu' yang macam bodoh tuh . Aku taknak cakap banyak sebab dah selalu aku kena macam ni dengan'lelaki' and i don't know kenape kali ni aku percaya lagi dekat lelaki. Hahhaaha dengan cuma kata kata 'dia' haha . Aku  pun terlampau cepat percayakan lelaki mungkin .Aku dah kalihh dengan semua natang ni . Aku sabar sabar dan sabar je. Sepaptutnya kau bersyukur sebab aku pernah sayangkan kau . tapernah pulak aku terniat dalam hati nak duakan kau selama ni . aku selalu je ade dekat sisi kau tapi kau je yang tak pernah tahu . and as you know kau lah ego bukan aku . Acapkali sangat kau cakap aku je yang ego . Aku jeh yg selalu buat salah . Haha kau takpernah pun nampak salah kau tuh . Selamaa ni aku sabar je. Bagus jugak kita berpisah . Hmm ahaha again i have to handle all of this by my own style ! i think lah . So now aku nak mula kan hidup baru aku . tak mati pun takde 'boyfiee' Mungkin belum sampai jodoh aku . In shaa Allah . Allah tengah nak uji aku time macam ni . Dengan pelbagai bagai masalah yang datang . For sure , I can't handle all of this but aku kena boleh . Sampai bila kau nak jadi tunggu kayu bodoh kan? 
Aku berharap sangat sangat kau aku akan akan bahagia dengan life kau nanti . Aku tak akan tunjuk muka depan kau . Anggap lah lepas ni kita cuma kawan baik yang tak pernah lebih dari tu okay? Got it? lastlylah May Allah always bless you. Goodluck in your future . Cepat berubah cepat jadi anak yang baik .Stop mainkan perasaan perempuan .  have a nice day with your love. Takecare. Assalamualaikum